Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015


Το αποτυχημένο; "Μ"


Τι είναι τάχα αποτυχία;;;; Διαβάζω λεξικό, αποτυχία: δυσμενής, μη επιτυχημένη έκβαση. Μάλιστα τώρα μας φώτισε τούτο το σοφό βιβλίο!! Κατ΄εμέ μια αποτυχία είναι απλώς μια επιτυχία που δεν ήρθε, αναλόγως βέβαια σε τι θέλει να πετύχει κανείς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το θέμα αποτυχίας μου, είχε να κάνει με μια ραφτική μου δημιουργία. 
Κοιτάζω το δημιούργημα μου και κάπου το βρίσκω λειψό, κάπου στραβό, κάπου κουτσό. Παρ΄όλα αυτά κάπου πιο πέρα στη θωριά του το βρίσκω τόσο γλυκό, απίστευτα δημιουργικό και φανερά εμπνευστικό. 
Τελικά θαρρώ πως είναι μια μικρή αποτυχία, ένα μικρό βήμα πριν τη απόλυτη επιτυχία. Προσπάθεια για το καλύτερο, πείσμα για το επόμενο καλό αποτέλεσμα. Δεν χάνουμε κουράγιο, ανασυντασσόμαστε και συνεχίζουμε!! 
Καλώς ήρθατε στο blog μου, αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση! 
Εδώ θα βρίσκομαι για να μοιράζομαι τις επιτυχίες μου, τις αποτυχίες μου, τις σκέψεις μου, τις δημιουργίες μου!! Καλώς να ορίσετε στην ιντερνετμπλογκική μου (ουπς γλωσσοδέτης) γωνιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε εδώ το σχόλιό σου!