Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 1 Ιουλίου 2023

Στο αφήλιο της Γης


    Ιούλης μήνας και μας βρίσκει μακρύτερα απ΄ τον ήλιο!!! Ω ναι ορθά διαβάσατε παρότι είμαστε στο μέσον του καλοκαιριού βρισκόμαστε σε τροχιά μακρύτερα απ΄ τον ήλιο. Κανονικά δεν πρέπει να μας ξενίζει αφού η απόστασή μας από τον ήλιο δεν σχετίζεται με τις θερμοκρασίες που επικρατούν πάνω στη Γη. Στη διάρκεια του καλοκαιριού ο ήλιος ευνοεί το βόρειο ημισφαίριο, οι ακτίνες του πέφτουν πάνω μας περισσότερο κάθετα και ενώ εμείς έχουμε καλοκαίρι στο νότιο ημισφαίριο έχουν χειμώνα.

Τι κι αν μπήκαμε λίγες μέρες πριν επισήμως στο θερινό ηλιοστάσιο, τώρα αρχίζει το πραγματικό καλοκαίρι, λοιπόν άντε και καλό μήνα να έχουμε!!!

Και τι συμβαίνει αυτές τις μέρες έως και το τέλος του καλοκαιριού που στη χώρα μας αργεί αρκετά να τελειώσει;;;; Σωστά μαντέψατε, αραλίκι, βόλτες, εκδρομές, θάλασσα, μπάνια, παγωτά και γενικά ανεμελιά!!!

Όλα ωραία λοιπόν αλλά δυστυχώς όχι για όλους και θα εξηγήσω γιατί. Βασικά εγώ με το καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια έχω ψιλοτσακωθεί 😂, παλιά ήμασταν μια χαρά αγαπημένοι ομολογώ. Δυστυχώς λόγω των υψηλών θερμοκρασιών το καλοκαίρι με εξαντλεί σωματικά αλλά και ψυχικά και σε συνδυασμό και με κάποια προβλήματα υγείας που έχω δε το πολυσυμπαθώ. Βέβαια δεν μπορώ να πω πως δε μου αρέσει αυτή η ξεγνοιασιά που δίνει το καλοκαίρι, θα ήταν ψέμα, ο χειμώνας είναι δύσκολο να στη δώσει απλόχερα! 

Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς κατά τη περίοδο του καλοκαιριού οι εμφανίσεις μου είναι επιλεγμένες και οι περισσότερες γίνονται μόνο αν πέσει ο ήλιος. Κατά τις πρωινές ώρες δεν υπάρχει περίπτωση (εκτός αν είναι απόλυτη ανάγκη) να βγω έξω 😐 

Έτσι λοιπόν καθώς είμαι περιορισμένη αυτή τη περίοδο αναλώνω τον ελεύθερό μου χρόνο στο διάβασμα, στο κέντημα και στο πιο αγαπημένο μου χόμπυ απ΄ όλα το ράψιμο !!!

Τον προηγούμενο μήνα δεν έκανα κάποια ανάρτηση, αλλά έκανα κάποια όμορφα προτζεκτάκια!! Δυο τσαντάκια από σουπλά, μια ρομαντική κασετίνα πινέλων ζωγραφικής, ένα υπέροχο πανό στρογγυλό με ρεταλάκια από δειγματολόγια επίπλων και δοκίμασα κάποια σχέδια σε τετράγωνα πάτσγουορκ!!! Τα τελευταία ήταν πολύ καιρό αποθηκευμένα στην γνωστή λίστα "Θέλω να ράψω" 😁! 






Τσαντάκια από σουπλά



Κασετίνα πινέλων ζωγραφικής Roll Up 



Πανό "Ο τροχός της τύχης"



Blocks Patchwork


Απ΄ τη λίστα των μισοτελειωμένων δυστυχώς δεν έκανα τίποτα τον μήνα που μας έφυγε!!! 

Έβγαλα κάποια τώρα μόλις να δω μπας και τελειώσω κανένα αυτό τον μήνα. Ανάμεσα σε όλα βρήκα κι ένα μισοτελειωμένο κέντημα, πραγματικά έχουν μείνει πολύ λίγες βελονιές ακόμη, ε μάλλον ήρθε η ώρα του 😊, απ΄ αυτό θα ξεκινήσω πρώτα!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε εδώ το σχόλιό σου!