Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2023

 Νέα χρονιά, νέοι στόχοι







Υπόσχεση για τη νέα χρονιά ο τίτλος, κατά πόσο θα τηρηθεί άγνωστον 😀.

Μια σκέψη προς δέσμευση της υπόσχεσης αν ειπωθεί δημόσια, πέρασε απ΄ το μυαλό, θεωρώντας πως θα λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης προς εαυτόν για τήρησή της. 

Κάποτε διάβασα ένα ωραίο ρητό "Η συνήθεια να σημειώνεις κάτι, είναι το πρώτο βήμα για να το κάνεις να συμβεί", το είπε ένας Αμερικανός μάναντζερ ο Lee Iacocca, οπότε να η ευκαιρία να το δοκιμάσω!

Ποιοι είναι όμως αυτοί οι νέοι στόχοι θα με ρωτήσετε και δικαίως. Λοιπόν ξεκινάω με τον πρώτο και πιο σημαντικό για εμάς που ασχολούμαστε με δημιουργικά πρότζεκτς και θα συνεχίσω και με άλλα μικρά αλλά εξίσου σημαντικά.

1) Να ολοκληρώνω ένα έργο ραπτικής πριν ξεκινήσω οποιοδήποτε άλλο (σωρός τα UFO' s στον ραπτοχώρο μου, φτάνει πια)

2) Να κρατώ αρχείο όλων των ραπτοέργων μου με λεπτομέρειες και φωτογραφίες, ώστε να μην ψάχνομαι κάθε φορά που θέλω να επαναλάβω ένα απ΄ αυτά (η αλήθεια είναι πως αυτό το τηρώ λιγάκι 😁 )

3) Να μην αγοράζω υφάσματα ή υλικά ραπτικής αν δε τα χρειάζομαι πραγματικά (δε χωράει ούτε μια καρφιτσούλα πια σ΄ αυτό το σπίτι) 

4) Να χαρίσω όσα υφάσματα και υλικά ραπτικής δε χρησιμοποιώ πια (βρήκα πρόσφατα υλικά που δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ και 5 χρόνια) 

5) Να δωρίσω ραπτοδημιουργίες μου που έχω βαρεθεί ή να τις χαρίσω σε άτομα που ξέρω πως εκτιμούν τη δουλειά μου (ναι ναι υπάρχουν κι αυτοί που δεν τους αρέσουν αυτά που φτιάχνουμε ή δε τα θεωρούν κάτι φοβερό)


Αυτοί ήταν οι 5 πιο σημαντικοί δικοί μου ραπτοστόχοι για φέτος, θα κάνω μια δοκιμή, ίσως και να πετύχει με λίγη θέληση και προσήλωση!


Αν θέλετε κάντε κι εσείς μια δοκιμή, τι θα θέλατε να πετύχετε μέσα σε αυτό το έτος;;  

Γράψτε τους στόχους κάπου ακόμη και σε ένα πρόχειρο χαρτί, οπτικοποιήστε το στο μυαλό σας κι ενεργοποιείστε θέληση, υπομονή και επιμονή. 

Θα επανέρχομαι αραιά και που στο θέμα καταγράφοντας την πρόοδό μου και στο τέλος της χρονιάς θα κάνω τον απολογισμό μου!!


Καλή χρονιά με υγεία, έμπνευση και δημιουργία!!! 🎉🎉






  


2 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά!!!! Γεμάτη έμπνευση και δημιουργία!!!
    Εύχομαι ολόψυχα να καταφέρεις να υλοποιήσεις όλους τους στόχους σου!!!
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου της οπτικοποίησης!
    Θα δοκιμάσω να ακολουθήσω την προτροπή σου!
    Ίσως με βοηθήσει να βάλω σε μια τάξη τους στόχους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄μαστε καλά να δημιουργούμε, καλή χρονιά κοριτσάκι μου γλυκό!!! Την οπτικοποίηση την κάνω από παλιά αλλά με πρόχειρο τρόπο ή ψευτοσκιτσάροντας και τελικά κάνω μια τρύπα στο νερό, οπότε φέτος πρέπει να μου γίνει πραγματικό συνήθειο!

      Διαγραφή

Άφησε εδώ το σχόλιό σου!