Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Οργάνωση εργασιών



 Απολύτως επιβαλλόμενη κρίνεται η οργάνωση εργασιών, καθώς όλο και ξεφεύγω απ΄ τους φετινούς μου στόχους. Ακόμα καλά καλά δεν έχει βγει ο πρώτος μήνας του έτους 😮 κι έχω ήδη αθετήσει την υπόσχεση του πρώτου μου στόχου ο οποίος έλεγε, να ολοκληρώνω ένα έργο ραπτικής πριν ξεκινήσω οποιοδήποτε άλλο 😁

Ξεμυαλίζομαι εύκολα είναι η αλήθεια, ειδικά αν κάτι με ιντριγκάρει ή με ενδιαφέρει δε μπορώ ν΄ αντισταθώ. 

Δυο καλέσματα με υπέροχα θέματα από κάποιες ομάδες μου έκαναν κλικ και με χαρά δέχτηκα να συμμετάσχω! 

Βέβαια για να δικαιολογηθώ κάπως, στο ένα απ΄ αυτά είχα ήδη δώσει υπόσχεση απ΄ τις αρχές του προηγούμενου μήνα, πολύ πριν βάλω τους στόχους της νέας χρονιάς 😁😁 

Στο δεύτερο ενέδωσα τελευταία στιγμή καθώς είναι ένα μικρούλι προτζεκτάκι, οπότε θα είναι και εύκολο να ολοκληρωθεί. 

Επιπροσθέτως έβαλα και εγώ ένα ομαδικό θέμα στο ραπτοσπιτάκι μου, το οποίο αποφασίστηκε πραγματικά εν μια νυκτί που λένε. 

Το καλό είναι πως και τα τρία έχουν οριστεί να ολοκληρωθούν εντός του διμήνου, οπότε θα καταπιαστώ σχετικά γρήγορα με τα μισοτελειωμένα μου τουλάχιστον. 

Εντωμεταξύ σκέφτηκα πως αν γράψω μια λίστα με τα πιο επείγοντα  ημιτελή ραπτοέργα (UFO's) μου (4 τον αριθμό), θα μείνω πιο κοντά στο πρώτο μου στόχο και τουλάχιστον τα πιο μεγάλα προτζεκτάκια θα ολοκληρωθούν πιο εύκολα.



Ταυτόχρονα έφτιαξα και μια λίστα με τα ραπτοέργα μου εν εξελίξει (WIPS), που είναι τα τρία ομαδικά θέματα και προς το παρόν τα πηγαίνω περίφημα. 

Κάθε μέρα λοιπόν, βάζω κι από μια "πινελιά" στο καθένα και σιγά σιγά θα έχουν όλα ολοκληρωθεί δίχως να το καταλάβω ιδιαίτερα 😊😊

Θα σας δείξω κάποια απ΄ τα μισοτελειωμένα μου, τα οποία τουλάχιστον τα δυο απ΄ αυτά έχουν πολλά βήματα προς ολοκλήρωση και θα πρέπει να δουλεύονται σχεδόν καθημερινά ώστε κάποια στιγμή επιτέλους να τελειώσουν.

Το πρώτο και με μόλις ένα βήμα πριν την ολοκλήρωσή του είναι αυτό εδώ με την τεχνική Boro, το οποίο ακόμη δεν έχω κατασταλάξει για ρανεράκι το προορίζω αλλά ίσως γίνει κι  επιτοίχιο!!! Με το συγκεκριμένο πήρα μέρος στο ομαδικό θέμα Boro, της ομάδας της κας Άννας Καζάκου "Πανί με πανί".  


Δεύτερο στη λίστα ένα πολυαγαπημένο μου προτζεκτάκι που προέκυψε από σεμινάριο με την αγαπημένη μου Ζαφείρω (Ζarkadia) . Παρακολούθησα κάποια διαδικτυακά της δίωρα σεμινάρια με δυο φοβερά πατσγουορκικά θέματα, το Harvest Moon και το Jacob's Ladder, το δεύτερο είναι αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία παρακάτω. 
Το πρώτο πατρόν βγήκε σε μικρότερο μέγεθος, απ΄ αυτό έκανα πολλά μπλοκ (τετράγωνα) και τα περισσότερα έγιναν μαξιλάρια διακόσμησης, θα σας τα δείξω ξεχωριστά κάποια στιγμή. Αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία βγήκε σε πιο μεγάλο μέγεθος και είναι ωραιότατο για επιτοίχιο πανελάκι!!!! 






Τρίτο είναι ένα απλοϊκό ελεύθερο απλικέ θεματάκι για μια tote bag, εκτός απ΄ το κολάζ πάνω στο τζιν ύφασμα δεν έχει περαστεί ούτε βελονιά από τότε που το άφησα στην άκρη. Εντωμεταξύ είναι το πιο εύκολο απ΄ όλα ν΄ ολοκληρωθεί, τι να πεις άβυσσος η ψυχή της ραπτοδουλεύτρας 😂😂




Τελευταίο στη λίστα, είναι ένα μονό πάπλωμα δώρο στον εαυτό μου 😀 με την τεχνική πάτσγουορκ, φτιάχτηκε ακολουθώντας ένα πατρόν που λέγεται Log cabin. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές για το σχέδιο αυτό, εγώ διάλεξα το πιο κλασικό και το πιο εύκολο. Αυτό έχει πάρα πολύ δουλειά ακόμη, όμως το πιο δύσκολο κομμάτι του πρότζεκτ έχει ήδη γίνει, το οποίο ήταν το ράψιμο όλων των τετραγώνων (24 τον αριθμό) που χρειάζονται για να ολοκληρώσουν ένα μονό πάπλωμα.  


Μερικά απ΄ τα 24 συνολικά τετράγωνα 


Κάπως έτσι θα είναι κατά το ένωμα, εδώ έλειπαν τα 4 τετραγωνάκια καθώς είχα έλλειψη από μονόχρωμα.

Αυτά λοιπόν είναι τα ημιτελή μου ραπτοέργα, ανυπομονώ να τελειώσουν κάποια στιγμή επιτέλους. 

Κι εκεί που είπα τι ωραία έβαλα μια τάξη, να σου και μια άλλη λίστα η οποία ήρθε φορτσάτη κι έφερε σχεδόν σε δεύτερη μοίρα τις δυο προηγούμενες για τις οποίες συζητούσαμε τόσην ώρα 😂😂!! Και αυτή να ξέρετε δεν είναι μια απλή λίστα, είναι μια λίστα πολύ βασική και καθημερινή θα έλεγα και που δε λείπει από κανένα σπίτι!! Ωωωω ναι είμαι τόσο πολύ σίγουρη πως υπάρχει σε όλα τα σπίτια ανεξαιρέτως, πρόκειται για τη λίστα μεταποιήσεων, μπαλωμάτων και μικροδιορθώσεων 😂😂 
Εκεί να δείτε τι γίνεται, δε ξέρω τι να πρωτογράψω σε αυτή, αλλά δεν είναι του παρόντος να μιλήσουμε και γι΄αυτή τη λίστα, κάποια άλλη στιγμή θ΄ ασχοληθούμε και με δαύτη και μάλιστα επισταμένως. 😃



2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα έργα σου, Αναστασία μου, έστω και UFOs ή WIPS! Με το καλό να τα τελειοποιήσεις!
    Και για μένα πάντως, ένα μεγάλο κεφάλαιο αποτελούν τα προς διόρθωση, μετατροπή και αξιοποίηση ρούχα! και πιάνουν και πολύ χώρο κοντά στην ραπτομηχανή μου!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριάννα μου και σε ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια !!! Πραγματικά αυτά μας πιάνουν τον περισσότερο χώρο! Έχω στο ραπτογραφείο μου 3 φόρμες & 2 μπλούζες των παιδών μου για μπάλωμα, ένα τσαντάκι του συζύγου και ένα μπουφάν δικό μου για αλλαγή φερνουάρ καθώς. Επίσης ένα παλιό μπουρνούζι αντρικό που μου έδωσε η μητέρα μου και το προορίζω να το κάνω μικρά πανάκια που θα τα ράψω με τη βοήθεια του κοπτοράπτη, βουνό ολόκληρο 😂😂

      Διαγραφή

Άφησε εδώ το σχόλιό σου!